Nie mogę otworzyć sejfu

Odpowiedz z nami na kilka pytań, a wspólnie dowiemy się, jak można rozwiązać problem z niedziałającym bezpiecznym zamkiem.

Zamek na klucze

KROK I.

Upewnij się, czy klucz w zamku sejfu jest przekręcony.

KROK II

Spróbuj wyczyścić otwór prowadnicy klucza.
Możesz to zrobić np. za pomocą wiertła 3 mm.

Przygotowaliśmy dla Ciebie przykładowy film:

Gratulacje udanego otwarcia!

Zalecamy zrobienie kopii klucza , aby uniknąć tego w przyszłości.

OSTATNI KROK

Jeśli otwarcie nadal nie działa, możesz spróbować użyć klucza 2.

Oczywiście, jeśli obecny klucz był wielokrotnie używany, może już wykazywać oznaki zużycia. Dlatego dołączono drugi klucz.

Drugi klucz nie jest dostępny lub otwarcie nie jest możliwe.

W takim przypadku sejf jest otwierany tylko na siłę, co musi zostać wykonane przez technika (partnera serwisowego).

 

 

KROK II.

Teraz ważne jest, aby określić jak daleko można przekręcić klucz.

Krok III.

Jeśli klucz można przekręcić o więcej niż 90°, śruba zatrzasku może być poluzowana.
Jeśli to możliwe, możesz położyć sejf na boku i spróbować otworzyć.

Krok III.

Jeśli klucz można obrócić maksymalnie o 90°, możesz teraz spróbować odblokować sejf przy użyciu drugiego klucza.

Gwarancja

Czy Twój sejf nadal jest objęty gwarancją?
(24 miesiące od daty zakupu)

Gdzie kupiono sejf?

Określ, czy sejf został zakupiony bezpośrednio w firmie Rottner czy u partnera handlowego.

Sejf nie jest objęty gwarancją

W takim przypadku nasi technicy serwisowi z przyjemnością Ci pomogą.

Sejf zakupiony u partnera handlowego

Jeżeli sejf został zakupiony od sprzedawcy partnerskiego, konieczne jest złożenie reklamacji bezpośrednio po jego stronie.
Wypełniony formularz reklamacyjny wyślij bezpośrednio do sprzedawcy partnerskiego, u którego zakupiono sejf.

Sejf został zakupiony w firmie Rottner Security

Prześlij nam wypełniony formularz reklamacyjny zawierający oryginał / kopię faktury lub paragonu, a my zajmiemy się Twoją reklamacją tak szybko, jak to możliwe.