Często zadawane pytania

ZOBACZ LISTĘ CZĘSTO ZADAWANYCH PYTAŃ


Dlaczego warto kupować od Rottner Security?

Oferujemy jakościowe i certyfikowane sejfy, szafy na broń, kasy i inne produkty w rozsądnych cenach wraz z jakością i fachowym doradztwem. Na wszystkie produkty zapewniamy 2-letnią gwarancję i pierwszorzędny serwis. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, więc możesz być pewien, że zawsze doradzimy Ci prawidłowo.

Nie znalazłem produktu, którego szukałem w Rottner Security, co teraz?

Jeśli nie znalazłeś produktu, którego szukasz, skontaktuj się z nami pod adresem: info@rottnersecurity.pl. Postaramy się znaleźć dla Ciebie odpowiednią alternatywę lub wspólnie znajdziemy inne rozwiązanie.

Jakie są zalety kupowania w Rottner Security?

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w sprzedaży oferowanego asortymentu i służymy fachową poradą. Oferujemy korzystne ceny, aby Twój zakup naprawdę się opłacał. Wszystkie oferowane towary objęte są 24 miesięczną gwarancją. Ogromną zaletą jest to, że większość oferowanych towarów znajduje się na naszym magazynie i jest od ręki gotowa do wysyłki.

Czy można ubezpieczyć sejf?

Tak, ale ubezpieczenie jest możliwe tylko w przypadku produktów certyfikowanych. Dotyczy to certyfikowanych sejfów opatrzonych oznaczeniem klasy bezpieczeństwa. W zależności od klasy bezpieczeństwa zależy również wartość, jaką można przechowywać w sejfie. W każdym przypadku zawsze konieczne jest skontaktowanie się z konkretną firmą ubezpieczeniową w celu uzgodnienia dokładnych warunków. W żadnym wypadku Rottner Security nie będzie odpowiadać za szkody wynikające z niewłaściwego ubezpieczenia.

Jak mogę się do Was dostać?

Nasz adres oraz lokalizację znajdziesz na mapie w dziale Kontakt. Oprócz możliwości odwiedzenia naszego sklepu w Bratysławie, wszystkie towary można wygodnie i łatwo zamówić za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

Zakupiony towar mi nie odpowiada. Czy istnieje możliwość zwrotu?

Tak, zazwyczaj istnieje możliwość zwrotu towarów niezgodnych z wymogami. Jeśli zakupiłeś towar za pośrednictwem naszego sklepu internetowego, możesz zwrócić go w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. W przypadku, gdy dostarczony towar został uszkodzony lub w inny sposób zdewaluowany, istnieje możliwość reklamacji lub nieprzyjęcia towaru od przewoźnika. Sprawdź sekcję Zwrot, aby uzyskać więcej informacji na temat zwrotu niezgodnych lub uszkodzonych towarów.

Jak postępować w przypadku reklamacji produktu?

Przykro nam, że produkt nie spełnia w pełni swojej funkcji. W przypadku wystąpienia problemu z którymkolwiek z naszych produktów w okresie gwarancyjnym istnieje możliwość złożenia reklamacji, przy czym reklamacja podlega obowiązującym przepisom Polski. Reklamacje są zazwyczaj rozpatrywane natychmiast, w przypadku bardziej skomplikowanych problemów w ciągu 3 dni roboczych. Jednocześnie informujemy, że maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni. Do podanego czasu nie wlicza się czasu niezbędnego do fachowej oceny usterki. Więcej informacji na temat reklamacji można znaleźć w sekcji Reklamacje.

Jakie są opcje transportu?

Naszym klientom oferujemy kilka opcji transportu zakupionego towaru. Klientom w Polsce oferujemy możliwość transportu za pośrednictwem firm transportowych GLS lub Schenker.

Aby uzyskać więcej informacji na temat wysyłki, przejdź do sekcji Płatność i dostawa.

Jaka jest różnica między zwykłym sejfem a sejfem certyfikowanym?

Istnieje kilka głównych cech, dzięki którym możemy rozróżnić sejfy:

Sejf klasyczny
Są to produkty, które zazwyczaj mają pojedynczą konstrukcję, maksymalnie dwuwarstwową. Ważną cechą wyróżniającą te sejfy jest tylko jednostronne ryglowanie. Oznacza to, że drzwi do sejfu posiadają bolce ryglujące tylko z jednej strony. Inną cechą wyróżniającą sejfy jest niewielka waga, jednak potencjalnemu przestępcy łatwiej ukraść sejf o wadze od 5 do 10 kg niż sejf, który jest ciężki. Zalecamy używanie tego typu sejfów wyłącznie do przechowywania np. dokumentów, lekarstw, kluczy albo niewielkich ilości gotówki lub w celu ochrony rzeczy przed pracownikami czy współpracownikami.

Sejfy certyfikowane
Są to produkty opatrzone etykietą bezpieczeństwa. Posiadają dwuścienną konstrukcję, a w przeciwieństwie do zwykłych sejfów mają ryglowanie z trzech lub czterech stron. W ten sposób bolce w drzwiach sejfu rozciągają się na 3 lub 4 strony. Oczywiście sejf certyfikowany ma też znacznie większą wagę niż sejf klasyczny. Domyślnie waga sejfu zaczyna się od 24 kg i więcej w mniejszych modelach. Od zwykłych sejfów różni się również grubością płyty drzwiowej.

Certyfikacja i klasa bezpieczeństwa są ważnymi wskaźnikami dla sejfów. Zgodnie z normą EN 1143-1 każdy sejf jest klasyfikowany do określonej klasy bezpieczeństwa na podstawie spełnionych warunków przyznania certyfikatu danej klasy bezpieczeństwa. Podczas testu osoba testująca próbuje dostać się do sejfu za pomocą różnych narzędzi, określając w ten sposób ogólną odporność na włamanie. Sejf jest oceniany w tzw. rezystancyjnych jednostkach RU. Każdy sejf posiada etykietę klasy bezpieczeństwa po wewnętrznej stronie drzwi.

Do klasycznych czynności biznesowych lub domowych polecamy sejf o klasie bezpieczeństwa O. i I. Jubilerzy, lombardy i podobne placówki powinny wybierać sejfy II. i wyższej klasy bezpieczeństwa. Sejfy IV. i V. klasy bezpieczeństwa są przeznaczone przede wszystkim dla sektora bankowego. Aby ubezpieczyć zawartość sejfu, należy skontaktować się z firmą ubezpieczeniową i poznać szczegółowe warunki, jakie musi spełnić ubezpieczenie dla danego modelu.